How To Find a Model


Naći modela za photoshoot koji će u potpunosti ostvariti vašu viziju može biti ponekad pravi pain in the ass. Na samom početku sam fotografisao prijatelje i članove porodice, ali s' obzirom da sam želeo da se fokusiram na modnu fotografiju morao sam da se bacim u potragu za 'pravim' modelima.

Kako i gde?

Instagram/Facebook i generalno socijalne mreže, odličan su izvor jer vam je veliki broj ljudi na 'dohvat ruke'. Ne postoji velika filozofija oko kontaktiranja, samo im pustite poruku u Inbox, DM ili ako na svom profilu imaju mejl, verovatno preferiraju da budu kontaktirani tako. Najteže je probiti led, ali u krajnjem slučaju nemate šta da izgubite.


Modne agencije / Ako želite da vam fotografije izgledaju što bolje ova opcija je najidealnija jer modeli iz agencije znaju šta rade i to će vam dosta olakšati posao, ali je jako važno da naglasite u mejlu da želite da radite test shoot sa novim licima kojima su potrebne nove fotografije, jer će vam za iskusnije modele biti potreban i određeni budžet. U samom mejlu dobro je ostaviti link ka vašem Instagram profilu, veb sajtu i dve, tri fotografije koje će im uhvatiti pažnju. Iako sam naleteo na nekoliko zatvorenih vrata što je sasvim normalno i za očekivati, imao sam tu sreću da sam dobio pozitivan odgovor od jedne.




Rad sa modelima iz agencije pokreće i profesionalniju organizaciju - pronalaženje lokacije, stiliste, frizera, makeup artista, ali ako ste dovoljno snalažljivi na svemu tome takođe možete uštedeti tako što ćete se dogovoriti sa modelom oko donošenja svoje garderobe, koju možete pozajmiti i od druga, drugarice...sami stilizovati, šminkati, itd.

Ako imate predlog šta biste želeli da vidite sledeće na blogu ili imate pitanja vezana za ovu temu ostavite ih u komentaru ili mi pišite na Instagramu. Do sledećeg posta, xoxo.  

Comments

  1. Great tips! Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)

    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM



    ReplyDelete

Post a Comment

POPULAR POSTS